Culori Acrilice Extrafine Pip Seymour

21.77 LEI

Culori Acrilice Extrafine Pip Seymour Aceste culori sunt produse in Marea Britanie de profesorul Pip Seymour, autor al cartii “The Artist's Handbook”.

Pigmenti de cea mai buna calitate, dispersate intr-un liant flexibil, resitent in timp si la lumina.

La productia acestor culori au fost inlaturate toate materialele neconventionale pentru a obtine o rezonanta maxima a culorii.

Liantul folosit la productia culorilor acrilice Pip Seymour este unica: emulsie de polimeri acrilice, modificate pentru a maximaliza incarcarea de pigmenti a produsului finit care dupa uscare are un aspect de luciu-satin.

Se pot dilua in apa daca este necesar.

Se pot aplica pe orice suprafata lipsita de grasimi si praf: panza, lemn, perete, carton.

 Mustash.

ro comercializeaza culorile acrilice Pip Seymour in recipiente cu capac insurubabil de 250 ml, exceptie facand culorile Negru (Mars Black) si Alb de Titan care sunt comercializate in recipiente de 500 ml.

Culorile sunt catalogate in 3 serii, acestea avand si preturi diferite.

La baza acestor preturi diferite pe serii sta pretul pigmentilor folositi la productia culorilor, precum si a procesului de dizolvare a pigmentiolor in liant, fiecare culoare/nuanta are o formula unica de productie.

Marea majoritate a culorilor sunt in Seria 1, doar cateva culori sunt din Seria 2 sau Seria 3.

Seria 1 - Culori Acrilice Extrafine Pip SeymourCadmium Yellow (hue) (1)Cadmium Yellow Deep (hue) (1)Cadmium Orange (hue) (1)Vermilion (hue) (1)Cadmium Red (hue) (1)Magenta (1)Cardinal Red (1)Permanent Violet (1)Ultramarine Blue (1)Cobalt Blue (hue) (1)Phthalocyanine Blue (1)Phthalocyanine Green (1)Permanent Green Light (1)Yellow Ochre (1)Raw Sienna (1)Burnt Sienna (1)Raw Umber (1)Burnt Umber (1)Mars Black (1)Neutral Grey (1)Buff Titanium (1)Titanium White (1)Tinting White (1) Seria 2 - Culori Acrilice Extrafine Pip SeymourCoral Red (2)Alizarin Crimson (hue) (2)Indigo (hue) (2)Prussian Blue (hue) (2)Permanent Green Medium (2)Sap Green (2)Naples Yellow Light (hue) (2)Naples Yellow Deep (hue) (2)Verdaccio (2)Cinabrese (2)Paynes Grey (2)  Seria 3 - Culori Acrilice Extrafine Pip SeymourCadmium Yellow Lemon (hue) (3)Cadmium Red Deep (hue) (3)Alizarin Violet (3)Dioxazine Purple (3)Cerulean Blue (hue) (3)Phthalocyanine Turquoise (3)Cobalt Turquoise (hue) (3)Green Gold (3)  Caracteristi Culori Acrilice Extrafine Pip Seymour -pigmenti de inalta calitate -putere de acoperire superioara     Istoria Culorilor Acrilice Pip Seymour.

Am inceput sa predau in scolile de arta la mijlocul anilor ’80 cand pictura era inca o forta dominanta in Arta Marii Britanii si cand tehnicile de pictura si sistemele folosite erau intelese foarte bine atat de profesori cat si de studenti.

Deformarea tehnicilor traditionale de pictura si introducerea altor materii in programul scolilor impreuna cu taierea bugetului in departamentele de pictura din scoli a lasat o mare gaura in intelegerea practicilor de pictura, iar materialele de pictura de calitate mai slaba au devenit prioritare pentru majoritatea scolilor din Marea Britanie.

In realitate, fabicrarea culorilor acrilice moderne de multe ori s-a bazat pe sistemul “ieftin dar de calitate mai slaba”.

In consecinta foarte multi artisti au inceput sa picteze cu culori de o calitate slaba.

In postura de artist si profesor de pictura am fost intodeauna impotriva acestei inititiative, viziunea mea fiind de a produce culori, fie acrilice, ulei, tempera sau altele, de o calitate cat mai buna.

In acest fel artistii ar avea acces la o intelegere mai profunda si progresiva a posibilitatilor de culori.

Cea mai grea provocare pentru un producator de culori acrilice e sa faca culorile “cheie” de cea mai inalta calitate posibila dar si la un pret decent.

Acrilice pentru artisti.

Aceste culori pot fi aplicate pe orice suprafata neuleioasa: panze tratate sau netratate, hartie de pictura, lemn, etc.

Ele mai pot fi folosite si pentru pictura de murale interioare si exterioare atat timp cat suprafata a fost pregatita corect.

Culoarea in vopsea.

In timpul procesului de productie ne-am confruntat cu problema folosirii de “materiale de umplutura” (calcit, carbonat de calciu, ghips) in culori.

Am fost mirati ca folosirea acestor tipuri de fillere clasice au redus drastic calitatea culori dupa uscare.

In consecinta am eliminat folosirea acestor “materiale de umplutura” pe premiza ca acestia tind sa incetoseze culoarea si pot contribuii de asemenea la flexibilitatea vopselei.

In multe cazuri acesti filleri sunt folositi pentru a reduce costul productiei.

Abordarea noastra a fost sa creem culori acrilice stabile, de cea mai buna calitate.

In sistemul de productie unic, am selectat o gama de pigmenti de cea mai buna calitate posibila.

Acest grup de pigmenti ofera artistului posibilitatea maxima de expresie a culorii.

Pentru fiecare pigment, o capacitate de incarcare unica este necesara pentru a realiza un finisaj echilbrat in intreaga gama.

Ca o consecinta, consideram ca Artist’s Acrylic Extra-Fine e un produs proiectat foarte bine si ofera calitati sensibile si subtile.

Aspectul culorii nediluate si diluate permite crearea unei serie de tonalitati care nu pot fi gasite in multe alte sisteme de culori acrilice.

Similar, cand culorile sunt amestecate cu alb, negru sau intre ele, valoarea culorii din fiecare pigment are un aspect rezonant.

Acest lucru s-a realizat din cauza excluderii unor “materiale de umplutura” care nu erau necesari dar si din cauza asa numitei “tehnici de frezare” unde fiecare culoare este exprimata la capacitatea optima.

Stuctura fiecarei culori in parte lasa pigmentul/pigmentii folositi sa fie vizibili pentru un efect optim.

De exemplu, cand culoarea este transparenta (e.

g.

Albastru Ftalocianina) nediluata, culoarea uscata e un albasru inchis foarte adanc si dens dar cand e diluata culoarea devine un albastru intens, translucent si luminos.

Aceasta expresie a culorii ii ofera artistului si mai multe posibilitati de explorare prin amestecarea cu alte culori.

Matricea liantului unic permite fiecarui pigment să fie exprimat în efectul său maxim: adevărata natură a fiecarei culori este, prin urmare, disponibila sub formă de vopsea acrilică, fără a fi împiedicaţi de “materiale de umplutura”.

Adâncimea de culoare şi valoarea reală a filmului de vopsea uscata este dezvăluit, într-un sistem de imbinare, care creează o sinergie cu cantitatea de pigment.

Folosirea culorilor Acrilice.

Beneficul folosirii unor culori acrilice moderne de calitate superioara ii permite artistului sa lucreze direct cu culoarea care poate fi diluata si stearsa folosind doar apa.

Culoarea se usuca relativ repede( in 15-30 de minute pentru straturi subtiri, in conditii normale) astfel artistul poate aplica din nou culoare pe suportul ales intr-un interval de timp scurt.

  Filmul de vopsea uscat este flexibil si durabil, fie el aplicat subtire sau gros.

Pentru rezultate optime aplicati pana la 0,5 – 1cm grosime pentru straturi impasto (desi straturi mai groase sunt posibile).

Trebuie tinut minte ca procesul de uscare al culorilor acrilice depinde de evaporarea continutului de apa din stratul de vopsea: cu cat mai gros stratul, cu atat evaporarea va dura mai mult.

Cel mai important e ca stratul aplicat sa fie uscat bine inainte de aplicarea unui nou strat.

Adevaratul timp de uscare al culorilor acrilice este de cateva zile.

Straturi groase pot fi aplicate peste straturile subtiri cum e de asteptat dar straturile subtiri nu pot fi aplicate peste cele groase doar dupa ce acestea s-au uscat in intregime.

Inainte de a picta trebuie mai intai sa ne asiguram ca suportul pe care vom picta este corect preparat cu straturi de grund acrilic astfel incat culoarea va adera fara probleme.

Acest aspect e important cand pictam pe panza si placi de lemn.

Culorile acrilice vor adera de asemenea fara probleme pe plastic (e.

g.

Plexiglas) Curatarea se face doar cu apa – culoarea umeda sau recent uscata se curata rapid cu apa rece sau apa calduta si sapun.

Despre "Culorile Acrilice Extrafine Pip Seymour" prezentat de Pip Seymour   "Am inceput sa predau in scolile de arta la mijlocul anilor ’80 cand pictura era inca o forta dominanta in Arta Marii Britanii si cand tehnicile de pictura si sistemele folosite erau intelese foarte bine atat de profesori cat si de studenti.

Deformarea tehnicilor traditionale de pictura si introducerea altor materii in programul scolilor impreuna cu taierea bugetului in departamentele de pictura din scoli a lasat o mare gaura in intelegerea practicilor de pictura, iar materialele de pictura de calitate mai slaba au devenit prioritare pentru majoritatea scolilor din Marea Britanie.

In realitate, fabicrarea culorilor acrilice moderne de multe ori s-a bazat pe sistemul “ieftin dar de calitate mai slaba”.

In consecinta foarte multi artisti au inceput sa picteze cu culori de o calitate slaba.

In postura de artist si profesor de pictura am fost intodeauna impotriva acestei inititiative, viziunea mea fiind de a produce culori, fie acrilice, ulei, tempera sau altele, de o calitate cat mai buna.

In acest fel artistii ar avea acces la o intelegere mai profunda si progresiva a posibilitatilor de culori.

Cea mai grea provocare pentru un producator de culori acrilice e sa faca culorile “cheie” de cea mai inalta calitate posibila dar si la un pret decent.

Culori Acrilice pentru artisti Aceste culori acrilice extrafine pot fi aplicate pe orice suprafata neuleioasa: panze tratate sau netratate, hartie de pictura, lemn, etc.

Ele mai pot fi folosite si pentru pictura de murale interioare si exterioare atat timp cat suprafata a fost pregatita corect.

Culoarea in vopsea In timpul procesului de productie ne-am confruntat cu problema folosirii de “materiale de umplutura” (calcit, carbonat de calciu, ghips) in culori.

Am fost mirati ca folosirea acestor tipuri de fillere clasice au redus drastic calitatea culorii dupa uscare.

In consecinta am eliminat folosirea acestor “materiale de umplutura” pe premiza ca acestia tind sa incetoseze culoarea si pot contribuii de asemenea la flexibilitatea vopselei.

In multe cazuri acesti filleri sunt folositi pentru a reduce costul productiei.

Abordarea noastra a fost sa creem culori acrilice stabile, de cea mai buna calitate.

In sistemul de productie unic, am selectat o gama de pigmenti de cea mai buna calitate posibila.

Acest grup de pigmenti ofera artistului posibilitatea maxima de expresie a culorii.

Pentru fiecare pigment, o capacitate de incarcare unica este necesara pentru a realiza un finisaj echilbrat in intreaga gama.

Ca o consecinta, consideram ca Artist’s Acrylic Extra-Fine e un produs proiectat foarte bine si ofera calitati sensibile si subtile.

Aspectul culorii nediluate si diluate permite crearea unei serie de tonalitati care nu pot fi gasite in multe alte sisteme de culori acrilice.

Similar, cand culorile sunt amestecate cu alb, negru sau intre ele, valoarea culorii din fiecare pigment are un aspect rezonant.

Acest lucru s-a realizat din cauza excluderii unor “materiale de umplutura” care nu erau necesari dar si din cauza asa numitei “tehnici de frezare” unde fiecare culoare este exprimata la capacitatea optima.

Stuctura fiecarei culori in parte lasa pigmentul/pigmentii folositi sa fie vizibili pentru un efect optim.

De exemplu, cand culoarea este transparenta (e.

g.

Albastru Ftalocianina) nediluata, culoarea uscata e un albasru inchis foarte adanc si dens dar cand e diluata culoarea devine un albastru intens, translucent si luminos.

Aceasta expresie a culorii ii ofera artistului si mai multe posibilitati de explorare prin amestecarea cu alte culori.

Matricea liantului unic permite fiecarui pigment să fie exprimat în efectul său maxim: adevărata natură a fiecarei culori este, prin urmare, disponibila sub formă de vopsea acrilică, fără a fi împiedicaţi de “materiale de umplutura”.

Adâncimea de culoare şi valoarea reală a filmului de vopsea uscata este dezvăluit, într-un sistem de imbinare, care creează o sinergie cu cantitatea de pigment.

Folosirea culorilor acrilice Beneficul folosirii unor culori acrilice moderne de calitate superioara ii permite artistului sa lucreze direct cu culoarea care poate fi diluata si stearsa folosind doar apa.

Culoarea se usuca relativ repede( in 15-30 de minute pentru straturi subtiri, in conditii normale) astfel artistul poate aplica din nou culoare pe suportul ales intr-un interval de timp scurt.

  Filmul de vopsea uscat este flexibil si durabil, fie el aplicat subtire sau gros.

Pentru rezultate optime aplicati pana la 0,5 – 1cm grosime pentru straturi impasto (desi straturi mai groase sunt posibile).

Trebuie tinut minte ca procesul de uscare al culorilor acrilice depinde de evaporarea continutului de apa din stratul de vopsea: cu cat mai gros stratul, cu atat evaporarea va dura mai mult.

Cel mai important e ca stratul aplicat sa fie uscat bine inainte de aplicarea unui nou strat.

Adevaratul timp de uscare al culorilor acrilice este de cateva zile.

Straturi groase pot fi aplicate peste straturile subtiri cum e de asteptat dar straturile subtiri nu pot fi aplicate peste cele groase doar dupa ce acestea s-au uscat in intregime.

Inainte de a picta trebuie mai intai sa ne asiguram ca suportul pe care vom picta este corect preparat cu straturi de grund acrilic astfel incat culoarea va adera fara probleme.

Acest aspect e important cand pictam pe panza si placi de lemn.

Culorile acrilice vor adera de asemenea fara probleme pe plastic (e.

g.

Plexiglas) Curatarea se face doar cu apa – culoarea umeda sau recent uscata se curata rapid cu apa rece sau apa calduta si sapun.

" Culorile acrilice extrafine Pip Seymour se comercializeaza si in magazinul nostru din Bucuresti, Calea Grivitei nr.

37 Sector1

Vopsele acrilice profesio


Marca: Pip Seymour
In stoc

Cumpara Culori Acrilice Extrafine Pip Seymour

Ai cumparat acest produs? Lasa un comentariu!