Informatii produs
Greutate | 686 g (fara baterie) |
---|---|
Interval de temperatura | 32oc 429 oc |
Precizie | 02oc 02oc |
Material | Abs cu 2 baterii |
Dimensiune | 166x39x40mm |
Distanta de masurare | 2cm |
Temperatura de operare | 10oc 40oc |
Presiune atmosferica | 70106kpa |
Temperatura de transport si depozitare | 20oc 55oc |
Interval de masurare | 320oc 422oc |
Toleranta | 02oc (350oc 422oc) |
Putere | 2xaaa |
Memorie | 32 seturi |
Oprire automata | In jur de 30 40s |
Despre Xiaomi
Xiaomi Corporation este o companie multinațională chineză de electronice cu sediul în Beijing, China. Fondată în 2010 de antreprenorul Lei Jun, Xiaomi este cunoscută pentru proiectarea, dezvoltarea și vânzarea unei game largi de produse electronice de larg consum, inclusiv smartphone-uri, dispozitive inteligente pentru casă, dispozitive portabile și alte gadget-uri tehnologice.
Punctele cheie despre Xiaomi includ:
1. Telefoane inteligente Xiaomi a câștigat inițial proeminență pentru smartphone-urile sale, oferind un echilibru de funcții de vârf la prețuri competitive. Compania lansează adesea smartphone-uri în seria „Mi” și „Redmi”.
2. MIUI Smartphone-urile Xiaomi rulează pe MIUI, o versiune personalizată a sistemului de operare Android. MIUI include funcții suplimentare și opțiuni de personalizare.
3. Ecosistem de produse Xiaomi s-a extins dincolo de smartphone-uri pentru a crea un ecosistem cuprinzător de dispozitive inteligente și electronice. Acestea includ televizoare inteligente, trackere de fitness, ceasuri inteligente, purificatoare de aer, camere inteligente de securitate pentru acasă și multe altele.
4. Prezența globală În timp ce Xiaomi a început în China, și-a extins prezența la nivel global și este acum unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri din întreaga lume. Produsele Xiaomi sunt disponibile în multe țări, iar compania continuă să-și extindă acoperirea pe piață.
5. Tehnologie accesibilă Xiaomi este adesea asociat cu furnizarea de produse tehnologice la prețuri accesibile, provocând modelele tradiționale de prețuri din industrie.
6. IPO Xiaomi a devenit public cu o ofertă publică inițială (IPO) la Bursa de Valori din Hong Kong în 2018.